4.3.4 Asiakkaan pikainfo ja tulosteet

Hakemisto

Info

Valittuasi asiakkaan etusivun asiakaslistalta, voit tarkastella hänen perustietojansa Info-välilehdeltä. Pikainfosta löytyy asiakkaan nimi, jaksojen ajankohdat, huomiokoodit, päättymisen syy/sijoittuminen, tiedot kirjaamisen luvasta, sovarin tekemisestä sekä tietojen viimeisin päivittämisen ajankohta. Työpajoilla näkyy lisäksi valmentajat, toimenpide ja toimintamenetelmien määrä, etsivillä taas saapuminen sekä toimenpiteiden määrä.

Huomiokoodit on aina avattu sanallisesti Info lehdellä ja yksittäiset kirjaimet näkyvät etusivulla HUOM sarakkeessa. Koodien tehtävänä on auttaa löytämään mahdollisesti täydennettäviä tietoja ja kertomaan asiakkuuden nivelvaiheista kuten asiakkuuden päättymisestä sekä kirjauksien mahdollisista ristiriidoista. Huomiokoodeja ovat:

  • K: Tietoja ei päivitetty yli 6 kuukauteen
  • T: Ei tilannetietoja
  • O: Tilanteista puuttuu tietoja
  • A: Jakso on päättynyt, mutta tila on aktiivinen
  • Z: Jakso on päättymässä
  • S: Yksi tai useampi jakso on päättynyt ilman sijoittumistietoa
  • D: Jaksosta/jaksoista puuttuu tietoja
  • E: Status ei ole määritetty tavoitetuksi, vaikka asiakkaalle on kirjattu toimenpiteitä. Asiakas lasketaan tilastoissa tavoitetuksi.

Tulosteet

Asiakaskohtaiset tulosteet saa luotua etusivun Tulosteet lehdeltä. Kaikki asiakkaan tiedot saa erilliseen Excel-työkirjaan. Lisäksi työpajapuolella asiakaskohtaisesti voi tuottaa TT3-poissaoloselvityksen Kelaa varten. TT3-tuloste voidaan ottaa useammalle henkilölle kerralla myös Raportit-painikkeen kautta.