6 Työpajojen PARty Asiakaskirjaukset
Hakemisto
Työpajojen asiakaskirjaukset tapahtuvat asiakaskohtaisesti PARty asiakashallinta -ikkunalla, joka sisältää yhdeksän välilehteä, joilla varsinaiset asiakaskirjaukset tehdään: Perustiedot, Jaksot, Tilanne, Toimintamenetelmät, Työaika, Työmaapäiväkirja, Arjen havaintoja, Muistiot ja Liitteet. Sivun yläpalkki sisältää erilaisia painikkeita sekä oleellista asiakkuustietoa.
Huolehdi, että kirjaat kaikki tilastolliset tiedot, jotka ovat otsikoitu lihavoituna ja alleviivattuina. Näitä pakollisia tilastollisia tietoja löytyy asiakkaan perustiedoista, tilanne, jaksot ja toimenpiteet sivuilta. Jos et tiedä jotain pakollista tietoa, valitse siihen ”Ei tietoa”. ”Ei tietoa” on selkeä viesti ja voidaan korjata myöhemmin. Lisää tietoa kirjaamisesta kohdassa 4.4. Tietojen kirjaaminen järjestelmään.
